Sunday 14 August 2011

kisah cinta..

bosan tgh2 mlm ni xtau nk bt apa.. kita berceloteh la dkt blog ni bg mengisi masa sblm bersahur ni kn.nk mula dkt mana yea.. hem kisah bermula ny detik2 perkenalan antara aku dan suami.tarikh kami mula couple 17 April 2007..perkenalan yg di rancang oleh kakak ipar ku kak ngah dan kakak sepupu yg merangkap kakak ipar ak skrg ni.konon2 nk ajk aku makan malam skali yg muncul suami aku.terkejut aju d buat ny.rupa2nya mg suami aku yg minta dgn kakak aku utk atur kn pertemuan kami.start pada tu kami berhubung.senang dan tenang bila ada bersama dengan dia. xlama lepas perkenalan kami yang singkat tu tanggal 10 Mei 2007 kami pun berkahwin. beruntung nya aku sebab xlama lepas kahwin aku di sah kan hamil.. bunting pelamin kata org..Alhamdulilah bertambah ceria dan bahagia hidup aku dan suami.. 20 Januari 2008 lahir lah seorang puteri yang comel yg kami berikan nama Nur Firuza Amira bt Fairuz Nizam.. dan selepas 3tahun kelahiran Amira sekarang aku di kurniakn lagi seorang puteri yang diberi nama Nur Firuza Aqilah bt FAiruz Nizam. nak di jadikan cerita suami aku mula jatuh hati n kira perhatikan aku aku tingkatan 5 tahun 2005.masa tu aku dtg rumah dia utk majlus kenduri.. tp masa tu aku dan suami byk mengusik2.. rupa usik2 gatal!! nk berborak.. aku pula time tu budak sgt malu2..n mg bertekak je xminat layan sebab keje ny menyakat je.buat x layan je la.. tahun 2006 masa raya tiba2 dia n family dia dtg beraya kat rumah..

1 comment: