Wednesday 1 June 2011

apa2 aje lah.....

aku???? hurm.... org kata aku nie org yang penuh misteri... yeaker?? sombong??? yeaker?? hanya yang dh kenal jer yg boleh menilai..kan?? aku anak ke 5 dr 7 beradik..anak perempuan sulung..yg diatas nya abang..bawah aku baru perempuan dan yang bongsu lelaki..aku ni senang jer.. dari kecil boleh dikatakan manja.. manja dengan semua org,,senang nak bergaul.. tapi kena lar dengan cara nya. xda kakak dan sememangnya bila ada perempuan yang lebih tua dari aku aku akan agak manja dengan dorg..yea larh..kakak sndiri xder harapkan abang..xkan semua benda nak bercerita kan..agak terbatas..dengan adik?? hurm.. bnyak berlawan mulut ada la..tapi kami tetap rapat..hehe..  dapat pula suami  dan anak yang sememangnya bayak cakap..hidup aku xpernah nya larh sunyi... ada jer celoteh dorg..

No comments:

Post a Comment